Головна » інформація » 7 порад, як спілкуватися з пацієнтами з підозрою на COVID-19 або підтвердженим діагнозом

7 порад, як спілкуватися з пацієнтами з підозрою на COVID-19 або підтвердженим діагнозом

COVID-19 — нова хвороба, про яку відомо мало. Тому хворі з підозрою або підтвердженою інфекцією часто відчувають тривогу та стрес. Щоб не порушити психічне здоров’я таких осіб, медпрацівникам необхідно знати, як з ними спілкуватися. Лише у такому разі ви збережете спокій своїх пацієнтів та допоможете їм повірити у власні сили та одужання

  1. Будьте ввічливими, висловлюйте повагу та співчуття. Якщо хочете заспокоїти пацієнта за допомогою дотику чи обіймів, обов’язково використовуйте ЗІЗ.
  2. Пам’ятайте: люди, які хворіють на COVID-19, їх родичі й близькі друзі переживають стрес і страх.
  3. Цікавтеся, чим занепокоєні пацієнти.
  4. Відповідайте на запитання пацієнтів про COVID-19, повідомляйте лише перевірену інформацію. Якщо не маєте відповіді — скажіть про це пацієнту й поясніть, що хвороба нині ще мало досліджена.
  5. Поширюйте серед пацієнтів та їх родичів інформаційні буклети й інші матеріали щодо COVID-19.
  6. Збирайте точну інформацію про пацієнта (його ім’я, дату народження, анамнез подорожей, перелік симптомів).
  7. Пояснюйте дії медичного закладу у зв’язку з COVID-19 (наприклад, ізоляцію та обмеження відвідувачів), а також подальші кроки. Якщо пацієнт — дитина, дозвольте члену сім’ї або піклувальнику, забезпеченому ЗІЗ, супроводжувати її.

.